منتور شوید

منتور چطور به ما کمک می‌کنه!

داشتن دید کلی نسبت به مسیر یادگیری

منتور نقشه راه یادگیری مهارت یا مهارت‌های مربوط به شغل رو برای ما ترسیم می‌کند.

اطمینان از محتوای آموزشی مناسب

منتور یا خودش محتوای آموزشی رو در اختیار ما قرار میده یا محتوای‌های کامل رو به ما معرفی می‌کنه.

انتقال تجربیات حرفه‌ای و فوت کوزه‌گری

مسیری رو که ما اولش هستیم منتور تا انتها رفته و کوله باری از تجربه رو به ما منتقل می‌کنه.

برطرف‌ کردن چالش‌ های پیشرو

هنگام یادگیری مهارت جدید سوالات و چالش های فنی توسط منتور برطرف کنند.

اعتماد بیش از 30 شرکت معتبر
نحوه انتخاب منتور در ردپا

جستجوی منتور

در قسمت جستجوی منتور نام شغل مورد نظر خود را سرچ کرده و لیست منتورهای در دسترس را مشاهده کنید.

ارسال درخواست به منتور

پس از بررسی و کسب اطمینان نسبی از مناسب‌بودن منتور برای منتور درخواست ارسال کنید.

شرکت در دوره

به آسانی در دوره منتورشیپ ردپا شرکت کنید. با منتور مورد نظر سطح خود را بالا ببرید.

امکانات منتورینگ ردپا

قابلیت ویدیو کال

قابلیت چت

قابلیت تعریف پروژه

پرداخت امن

با منتور شدن در ردپا تخصصت را به اشتراک بزار، رشد کن و درآمد کسب کن!

با منتور شدن در ردپا تخصصت را به اشتراک بزار، رشد کن و درآمد کسب کن!

منتورینگ به معنای برقراری یک ارتباط بین دو نفر است، که یکی از آن‌ها دارای تجربه، مهارت، و دانش موجود است و قصد دارد این دانش و توانایی‌ها را به صورت تدریجی به فرد دیگری منتقل کند. به طور ساده‌تر، منتورینگ فرایندی است که یک فرد با تجربه (منتور) فرد دیگری را (منتی) در مسیر حرفه‌ایش همراهی می‌کند و او را در بهبود مهارت‌ها و کاهش احتمال اشتباهات کمک می‌کند.

ردپا در یک نگاه

207+

منتور های فعال

منتور های فعال

1311+

تعداد کاربران

142+

فرآیند منتورینگ

فرآیند منتورینگ

منتور کیست؟

بسیاری از شرکت‌ها و موسسات، برای پیشبرد فعالیت‌ها و افزایش روند آن، سعی می‌کنند تا با استخدام منتور به شرکت و موسسه خود کمک کرده و از قابلیت‌های حضور یک منتور بهره‌مند شوند؛ اما منتور کیست و به چه کسی منتور می‌گویند؟

منتور همانگونه که از معنی نام آن بر می‌آید، فردی است که به عنوان یک مشاور و حامی در پروژه فعالیت داشته و سعی می‌کند تا با استفاده از دانش خود، دیگران را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند. فرد منتور باید از قابلیت‌ها و ویژگی‌‎های ذاتی و اکتسابی مختلفی برخوردار باشد و داشتن یک منتور در پروژه‌ها، می‌تواند کیفیت آن‌ها را دو چندان کند.

منتورینگ چیست؟

در ابتدا تصور می‌شد که منتورینگ وظیفه تمامی مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف بوده و افراد باید قدرت منتور کردن مردم را به بهترین شکل ممکن داشته باشند؛ اما با گذشت زمان و پیشرفت شیوه مدیریت، امروزه منتورینگ وظیفه افراد خاصی بوده و بسیاری از شرکت‌ها افراد را صرفا به واسطه انجام این مهم، استخدام می‌کنند.
افرادی که تجربه شغلی بالایی دارند و می‌توانند به بهترین شکل این تجربه را به دیگران منتقل کنند، برای شغل منتور بودن مناسب بوده و این حرفه برای آن‌ها یکی از بهترین موقعیت‌های شغلی خواهد بود. پلتفرم‌های منتورینگ متعددی مثل پلتفرم منتورینگ ردپا وجود دارند که شما می‌توانید برای داشتن منتور به یکی از آن‌ها مراجعه نمایید.

پلتفرم منتورینگ ردپا چه خدماتی ارائه می دهد؟

استخدام منتور پروسه‌ای پیچیده و زمان‌بر بوده و می‌تواند انرژی زیادی را از شما دریافت کند. خدمات استخدام منتور ردپا در این مسئله به کمک صاحبین مشاغل آمده و سبب می‌شود تا شما به ساده‌ترین شکل ممکن، به منتورهای حرفه‌ای و مجرب دست پیدا کنید.
سایت استخدام منتور ردپا به گونه‌ای طراحی گشته که یافتن منتور تبدیل به مسئله‌ای به شدت آسان شود و انواع کارفرمایان بتوانند بدون هرگونه ناراحتی و دغدغه، نسبت به همکاری با فرد مورد نظر خود، اقدام نمایند.

برای استخدام منتور چه کار کنم؟

منتورینگ ردپا روش‌ها و راه‌های مختلفی را برای استخدام یک منتور مجرب پیش روی شما قرار داده و شما را در این مسیر به ساده‌ترین و بهترین شکل ممکن، راهنمایی می‌کند. شما برای استخدام منتور مناسب خود، ابتدا باید حیطه کاری خود را مشخص کرده و سپس در میان گزینه‌های در دسترس، بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.
دقت کنید که منتورهای معرفی شده توسط سایت ردپا تماما در کار خود حرفه‌ای بوده و اهداف و تصورات والایی را به کار شما اضافه خواهند کرد؛ اما این مسئله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که شما بتوانید حیطه کاری خود را مشخص کرده و انتظارات خود از یک منتورشیپ را به بهترین شکل ممکن، بیان کنید.
بروز هرگونه اشکال و کوتاهی در این موارد، سبب بد شدن نتیجه نهایی کار شده و تمامی عوامل یک پروژه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 مراحل همکاری در سایت منتورشیپ ردپا چیست؟

برای همکاری با منتورشیپ ردپا می‌توانید به راحتی اقدام کرده و خود را در میان هزاران نام معتبر و معروف، نشان دهید. برای استخدام در این سایت و معرفی خود به افراد دیگر، می‌توانید اطلاعات و رزومه کاری خود را ارسال کرده و سپس منتظر پاسخ سایت باشید. هیچگونه جای نگرانی نیست؛ زیرا سایت ردپا در زمینه معرفی افراد بسیار ریز بین عمل کرده و صرفا بهترین منتورها را برای کار و پروژه شما معرفی خواهد کرد.
شما می‌توانید بعد از برقراری ارتباط با منتور خود، نظر خود درباره خدمات ارائه شده را به سایت ردپا منتقل کرده و در جریان این نکات به بهترین شکل ممکن قرار بگیرید.

هزینه استخدام و همکاری با منتور چقدر است؟  

از آن جهت که استخدام منتور امری است بسیار وسیع؛ در نتیجه نمی‌توان قیمت مناسبی برای آن مشخص نمود و هر فردی بسته به دانش و حیطه کاری خود، قیمتی را برای کار خود مشخص خواهد کرد.
استخدام منتور می‌تواند برای افراد مسئول هزینه‌ای بین ماهانه 3 الی 20 میلیون را در بر داشته باشد. بسیاری از مسئولین و صاحبین شرکت‌ها ابتدا سعی می‌کنند تا بودجه و هزینه مد نظر خود را مشخص کرده و سپس برای استخدام یک منتور، اقدام کنند.
شما نیز می‌توانید همین حالا دست از دو دلی برداشته و به سراغ فهرست اسامی منتورهای سایت ردپا بروید. استخدام منتور می‌تواند نکته‌ای حیاتی در فعالیت شرکت شما باشد و طی کردن پله‌های ترقی را برای شما آسان سازد.